Merhabalar Öncelikle, 3 turumu bayramın 2. günü bitirmiÅŸ bulunuyorum. Gecikmeli oldu biraz, çünkü serçe parmağım feci bir ÅŸekilde kırıldı. Dambılla yapılan çalışmalara 10 gün ara vermek zorunda kaldım. Tabii bu arada Cardio’lara devem ettim ama. Yemeye içmeye pek dikkat edemedim, malum Ramazan ayına da denk geldi. Ama yine de pes etmeden devam ettim. Alt karında yaÄŸlanmam olsa da six-pack’leri korumayı baÅŸardım aynı anda hacim alırken. Hacim konusuna gelmiÅŸken… Gerçekten ciddi hacimlendim. Neyse arkadaÅŸlar… Gördüğünüz gibi hala çok süslü cümleler kuramıyorum ama daha önceki mezuniyetlerim ve yazılarımı aÅŸağıdaki linklerde inceleyebilirsiniz. Herkese baÅŸarılar diliyorum… Saygılar… 1. Tur P90X Mezuniyet Blog’u: “Bu İş Tamam…“ 2. Tur P90X Mezuniyet Blog’u: “Hayat Bir Zulümse… P90X’le Gülümse…“ Gökhan – 3. Tur Sonuçları…...
3. Tur Finalim…















