Herkese Merhabalar… Uzun bir zamandır siteyi pek takip edemiyordum. Bir hayat teleşı kaptırmış giderken, P90X beni yine kendine kendine çekiyor. Tekrar söylüyorum, daha iyi bir seçenek yok!!! Acaba ÅŸunu yapsam mı, bunu yapsam mı düşünmeyin, en iyisi bu, Tony daha iyisini yapana kadar. P90X3 yaptım bir kaç gün ama bana çok kolay geldi. O tadı alamadım o teri dökemedim. P90X iyidir. 8 nolu DVD’yi yapmış bulunmaktayım. Bunun ardından gerçekten nankör bir program deÄŸil. Hiç hareket etmeden geçirmiÅŸ olduÄŸum zamanlarım olmasına raÄŸmen hala güçlü ve sıkı hissediyorum. Erken kalk ve kendine bir saat ayır, iÅŸte her ÅŸey bu kadar basit. Sadece ama sadece bir saat, yani günde bir saatcik (tüm günün %4’ü). 90 gün sonunu merak etmemek! Evet bu sefer baÅŸlarken alacağım sonucu merak etmiyorum. Sadece yapmak için yapacağım bu kez, bütün hareketleri ayrı ayrı. Sonuca odaklanmadan yolculuÄŸun kendisinden keyif alacağım. Çünkü bunu istiyorum. Tamamladığım 90 günlük programı...
Stres Yapmadan BaÅŸlamak















