15) Geçen Youtube’da Cenk Hoca diye birinin videosunu izledim, adam diyor ki karın kası mı istiyorsun ha, baklava mı istiyorsun, o mutfakta yapılır, yiyerek yapamazsın diyor… Kasları yaparsın üzerine bir de yaÄŸ tabakası öne çıkar, daha kalın olursun diyor… Haklı, haklı ve haklı…
16) Ben yine bileÄŸimi incittim ama :-(
17) P90X’e ve koÅŸuya baÅŸlamadan önce ben: Sabah kalkar aÄŸzında hemen sigara, daha gündüzün ilk nefesini almadan… ne gündüzü akÅŸam kalkar, bedenine oksijen gitmediÄŸi için uyanamıyordu tabi :-) Hava yerine duman çektiÄŸi için :-) Neyse hiç bir plan ve amaç yok, bir mucize oldur da kendisi için faydalı birÅŸeyler yapmayı hatırlatacak birÅŸeyler çıkana kadar karşısına oturup birini yakıp diÄŸerini söndüren, yokuÅŸ çıkamayan, geceleri hırıltılı nefes alan, yemeÄŸi yeme amacı sigara içebilmek olan, incecik fit görüntüsünün altı fos olan, hiç su içmeyen ve gözlerinin altı mosmor, yorgun renksiz bir yüz…
18) Sonrasında ise: Sabah erkenden kalkıp pencereyi açan, odayı havalandırıp 45 dakika koÅŸu yapan, sonra eve gelip bulaşıkları yıkayıp hemen kahvaltı hazırlamaya koyulan, kahvaltı biter bitmez kahvesini alıp ders çalışan, arada kalkıp oraya buraya hoplayan, dirençli, saçları dökülmeyen, gözleri canlı canlı, bitkin olmayan ve diÅŸleri sarı olmayan, mis gibi kokan, barfiks çekebilen, şınav çekebilen, sorumluluk sahibi, bugünün iÅŸini yarına bırakmayan, disiplinli, kendi kendinin efendisi olmaya her geçen gün daha çok yaklaÅŸan…
(Hala geveze ve çekilmez ama :) Bir de inatçı ve dengesiz, bazen pisboÄŸaz ve biraz deli :) bu kadar iyi ÅŸeyi kendi hakkımda söyledikten sonra kötüleri saklarsam ayıp olurdu…
19) Ohooo, bu P90X de çok masraflı oluyor, ben aldığım dambıl set bana yeter zannetmiştim ama yetmedi (yaşasın :-)
20) KiÅŸisel geliÅŸimcileri sevmiyorum, onlar da beni sevmezler eminim (tanık olduÄŸum hepsi çok kibirli idi… alanında uzman kiÅŸilere sözüm yok)
21) Bir başladım bir baktım bitmiş, ne ara yaptım o kadar gün, o kadar egzersizi unuttum bile!
22) Ben P90X ile tanışmadan önce ilaç falan zannetmiÅŸtim :-) Sonra bir arkadaÅŸ bir gün “çok zor çok, deli program” diye bahsetti ama unuttum, bir gün neymiÅŸ bu bakalım dedim… Herkes çok zor çok zor demiÅŸ program için, ÅŸimdi bana kolay geliyor.
23) İlk baÅŸladığım günlerden bir gün, setimi sipariÅŸ etmiÅŸim hemen gelmiÅŸ, hemen ertesi gün baÅŸlamışım, “bu ne” dedim, “bu ne!” Uyuyakalsam keÅŸke, yatağın üstüne bayıldım kan ter içinde, ertesi gün yapmak istemiyorum, kesiliyorum sürekli, her yerim aÄŸrıyor… Benim bu halim ne olacak diye aradım Aykut Hoca’yı. Sabah çok erken bir saatte öyle bir günaydın dedi ki… Sesi bak sabahın bu saatinde ne kadar enerjiÄŸim, çektiÄŸin sıkıntıyı biliyorum, aramandan rahatsız olmadım pozitifim, bütün bu mesajları aynı anda içeren bir günaydındı. Ben de o gün bu gündür devam ediyorum, o yüzden iyiki de setimi almışım, Aykut Hoca’nın desteÄŸi olmasa gitmezdi bu çok önemli gerçekten… 23 diye bir film vardı aklıma o geldi ÅŸimdi…
24) İçten Hanım da tekrar baÅŸladığı için çok mutluyum… Kadın gücü artsın istiyorum :-)
25) Åžimdilik bu kadar gevezelik yeterli!
Güncel Not: Saat 22:30’da 9. DVD’yi yapar, hemen ardından 12… Hepinize saÄŸlıklı sıhatlı güzel günler… P90X ile mutlu kalın!


Cenk hocayı gülmek için, eğlenmek için izleyebilirsiniz fakat ciddi manada biseyler öğrenmek istiyorsanız kesinlikle Savaş Cebeci yi izlemenizi tavsiye ederim.
Savaş cebeciyi bu akşam mutlaka izleyeceğim tavsiye için teşekkür ederim umut :-)
Musess,
Hangi yazını okuyacağım şaşırdım, başım döndü. Ne güzel seni böyle enerjik görmek.
24- evet ben de yeniden başladığım için çok mutluyum seninde burada olman harika.
Haydi yapalım.
Ayrıca Ankara’da ilk baharda bir etkinlik kesin düzenlenmeli bencede :)
TeÅŸekkürler içten hanım :-) iÅŸtahım biraz düzene girince keyfim de yerine geldi sanırım,,, ben sizin 30 günlük sonuçlarınızı iple çekiyorum az kaldı tahminimce…… Evet mezun olan tişörtlerle diÄŸer severler de sivil gelmeli meydan tony nin sesi ile inlemeli :-) çok eÄŸlenceli olabilirdi geleneksel 1. P90x türkiye toplantısı :-)
Demek garın gası istersiniz ha :D :D bide o dudak hareketleri filan, Cenk Hoca ya başka ne denebilir ki
Bencede çok komik ve haklı bir adam :-)
Musess çok güzel yazıyorsun. Bende senin gibi sigarayı bıraktım nasıl rahatım anlatamam. Ben iki kilo almıştım çalışmak için. Siz kaç kilo ile çalışıyorsunuz?
Sehla gerçek ismin mi çok güzelmiÅŸ kulağıma çok hoÅŸ geldi… Çok sevindim sigarayı bırakmana baÅŸlarken 4 ve 2 kullanıyordum ben, zaten ağırlıkların sana göre olup olmadığı konusunda tony hep uyarıyor Son üç tekrarda zorlanmak gerçekmiÅŸ ona göre belirleyebilirsin bence,,,,,, çok mutlu oldum sigarayı bırakmana tebrik ederim kendine iyilik etmiÅŸsin alkışlar p90x konusunda da öyle yorumun için teÅŸekkürler sehla :-)
Musess gerçek ismim değil ama keşke olsaydı:) Ben iki kilo ile hiç zorlanmıyorum da o yüzden sormuştum. Acaba 5 kilo ile mi çalışsam diye ?
Çünkü 5 kilo ile çalışırsam çirkin bi kas olurmu olmaz mı diye merak ettim açıkcası:)))
Bayanlarda çirkin bir kas hiçbir şekilde olmaz ama 5 kilo da ağır gelir diye düşünüyorum bazı hareketlerde
Hiç korkmayın bayanların yapısı zaten pek müsait olmuyor erkekler gibi hemen geliÅŸmiyor kollar zaten Son üç tekrarın sizi zorlaması gerek 2kg fazla hafif sizin için galiba……..
Bu yazılar çok iyi geldi :)
Bileğin için üzüldüm Musess :-( Umarım bir an önce iyileşirsin.
Bende dumbell’ları arttırdım.Hatta 10 kiloluk ağırlıkla bütün avm’yi gezmek zorunda kaldım (bu kısmı pek güzel deÄŸildi :-)
Bende niyeyse sadece egzersizi yaparken ağrı oluyor?..Acaba antrenman sonrası buz gibi bir duş aldığım için olabilir mi? :)
Yazdıkların gevezelik değil,tam bir motive kaynağı :-)
Ayrıca bende ara sıra Cenk Hoca’nın videolarını izliyorum.Kenzo Karagözün’de :-)
kenzoda çok eÄŸlenceli ve bilgilendirici:…..
Kenzo çok iyidir gerçekten, SavaÅŸ Cebeci’ yi de tavsiye ederim tüm konuları bilimsele dayatır ve süper ilgili Hocadır
yahu p90x yapmaya kaçtım toy az önce sana yazdığım cevap düşmemiş kusura bakma.teşekkür ederim alahtan bu kez ciddi değil yarım bıraktıran türden bir incinme olmadı..ama ben hiç zannetmiyorum soğuk duştan kaynaklı böyle acı olabileceğini ehline sormak lazım tabi siz gidin lütfen doktora geçiyor diye önem vermemezlik yapmayın çok önemli böyle küçük şeyler bile :)geveze olmadığımı söylediğin için teşekkür ederim toy.:)ben yinede özellikle mutluyken çok düşük çeneliyim :)
Rica ederim :-) Bazen benimde yorumlarım gözükmüyor :)
Mutluyken konuşken olmak çok güzel bir şey aslında.Etrafındaki herkesi neşelendirmiş oluyorsun o zaman Musess :-)
KonuÅŸkan olmak yazacağıma “konuÅŸken” yazmışım.Afedersiniz :)
Yakında yazdıklarınızıdüzeltebilecek mişiz toy koç aykut söyledi:-)
O iÅŸ tamamdır. Aslında tam da istediÄŸim gibi olmadı ama… idare eder :-)
Yorumunuzda yazım ya da fikir hatası yaptığınızı düşünüyorsanız ve deÄŸiÅŸiklik yapmak isterseniz, en yukarıdaki log-in barınızdaki yorumlar kutucuÄŸundan (konuÅŸma balonu gibi olan) yorumlara girip istediÄŸiniz deÄŸiÅŸikliÄŸi yapabilirsiniz. Ama yorum paylaÅŸtıktan sonra ilk 15 dakika süresince :-) Olmaz ya, yıllar sonra birinin geri dönüp kendi yorumunu ana-avrat vs. spamlememesi için… Anlaşınız için teÅŸekkürler :-)
Teşekkür ederiz koç aykut :-) benimm çokk ihtiyacım vardı buna birazdan deneyeceğim denedim ve mutlu oldum yenilikler iyidir :-D
Musess 90 gun bitince bloga yazmaktan vazgecme. Hep burda ol. Vazgecersen evine gelirim :-)
zaten çok uzaklaÅŸamam herhalde :)imdattttt aykut hocam mı demeliyim yoksa :)benim gevezeliklerimi okuyup çektiÄŸiniz için ben teÅŸÅŸekkür ederim efendim….
Ben de yorumlara devam ediyorum…
15) Cenk Hoca’yı tanırım… Adam gibi adamdır… Ama “karın kası” demez, “garın gası”der… Kıbrıs ÅŸivesi :-)
17 & 18) Yine kapak fotoÄŸrafına ilham kaynağı olan maddeler… Çok güzel anlatmışsın.
20) Ayrı düştüğümüz belki de tek madde! KiÅŸisel geliÅŸim benim türümdür. Ama tabii ki çok seçiciyimdir. BahsettiÄŸin gibi sektörün imajını kötüleyen pek çok kiÅŸi mevcut (maalesef genellikle yerli). Ama bir Dale Carnegie’nin “Üzüntüyü Bırak YaÅŸamaya Bak” klasiÄŸine nasıl hayran kalmam ki…
23) Güzel sözlerin için teÅŸekkür ederim :-) Bir konuda mütevazi olmayayım, gerçekten “pozitif”lik akan biriyimdir. Sabahları saatsiz zıplayarak uyanırım. ABD’lilerin “morning person” dediÄŸi cinstenim sanırım. Pozitiflikten zarar gelmez, sizler de genel olarak çevrenizdeki pozitif insanları arttırın. Bu iÅŸ bulaşıcıdır…
24) Aynen… Son paylaşılan bloglara bakıyorum da, solladınız zaten bizi :-) Not: Nedense “Toy”u çoÄŸu kiÅŸi erkek zannediyor (belki nick’ten ya da avatarın kaplan/leopar olmasından) ama o da kadın gücünü arttıranlardan…
25) Her zaman bekleriz…
15)evet hocam tarzı nedeniyle çok eleştirilmiş ama bende sevdim garın gası ile ilgili çektiği video hem çok komik hemde güzeldi
17 18 elleriniz dert görmesin efendim:)
20)bahsettiÄŸiniz kitabı okuyacağım:) umarım kendini beÄŸenmiÅŸ biri deÄŸildir yazar ….
23)evet doğruları inkara gerek yok hocam
24)evet toy un bayan olduğunu bilsem de bir nedenden ama şimdi hatırlamıyorum bende tereddüt etmiştim
25)gene geliriz efendim gene geliriz:)
bu yorumları yazarken yorulduğunuzun farkındayım hocam:) çok incesiniz madde madde yorum yazmışsınız
Musess “Öfke Neye Yarar” isimli yazına yorum yapmıştım :-)
Orada söyledim bayan olduğumu :)
Aykut hocam ve Musess hariç sitedekiler bundan haberdar değiller :D
Bunu biraz da bilinçli olarak yaptım :-)
Ama 90 günün sonunda herkes öğrenecektir bayan olduğumu :-) (Çünkü 90 gün bitince fotoğraf koymak istiyorum :))
Ben de nedense biraz biliçli olduğunu sezdim :-) Kimse aksini belirtmedikçe, gerçek isimleri bilsem bile, ekran isimleri ile hitap ederim ben de.
Vuuuuu, 90 gün değişimine hayır demeyiz ama :-)
Yolun yarısındayım :-) 45 gün kadar kaldı :-)
çok az kalmış çok güzel:)
Az kaldı :-)
Bu tur bitse de ikinci tura başlasak ne güzel olur :)
gurur duyuyorum TOY seninle heycan içinde bekliyorum sonuçlarınızı beni çok mutlu eder…..iyi taktikmiÅŸ:)
Bende seninle gurur duyuyorum Musess :-)
Ayrıca yeniden p90x’e baÅŸlama sebeplerimden birisi de sensin :-)
Pembe eldivenlerden anlamistim ben :-)
Kendimi ele verdim :D
:) ) ) ) ) her zaman ki gibi süper…
umtku bende aynı şeyi sitedeki p90x severlerin okuma sevgisi için düşünüyorum ne güzel bir şey:)süpersiniz efendim