Herkese Merhaba, 13 haftamı bitirmiÅŸ ve mezun olmuÅŸ biri olarak sesleniyorum size, aslında geç bile kaldım yazmak için ama sonunda bitti :-) Sonunda bitti diyorum sanki bitmesini istiyormuÅŸum, artık yeter der gibi algılanmasın, bitmesini istiyordum evet ama sonuçlarımı sizinle biran önce paylaÅŸmak ve neler olacağını görmek için bunu istiyordum. Nasıl oldu anlamadım bile! Aslında sonuçlarım iyi olsa da benim istediÄŸim daha fazlası, bu yüzden kısa bir ara ardından Aykut Hocanın uygun gördüğü program dahilinde devam edeceÄŸim… Her insan gibi benim de yaÅŸadığım aksilikler oldu, özellikle buna deÄŸinmek istiyorum. İki gün aksattım, sonra yoluna koydum sonra bir daha aksaklık, annemin hastalanması (o dönemde hiç bırakmadım, aksine kafamı rahatlatmak için hep yaptım). Kendim grip oldum, kendimi kötü hissettim, son haftalarda iki iki yapmadım… Önce çok üzüldüm, ciddi anlamda kendimi kötü hissetmiÅŸtim. Hemen Aykut Hocayla paylaÅŸtım çünkü dürüst olmak istiyordum, ki öyle de yaptım. Derken bir baktım ki...
Mezun Oldum, Sıra 2. Sınıfta :-)










