Merhaba Çok DeÄŸerli P90X Tutkunları, Evet arkadaÅŸlar, bir P90X tutkunu olarak yazmaktayım sizlere, 3. tur 2. ayımı bitirmiÅŸ biri olarak gerçekten bu programa hayranım… İlk baÅŸlama maceramı yazacak olursam, Youtube’dan bir video gördüm ve sonra blogu incelerken tutuldum kaldım. 88 kilo ile baÅŸladığım P90X maceramı (1. tur) 73-74 kilo ile tamamladım. İkinci tura daha hızlı baÅŸlayarak “Doubles” takvimini uyguladım. 1. tura göre daha zordu çünkü günde 2 DVD yapıyorsun, Cardio-X egzersizinin de eklenmesiyle. İkinci turda da vukuat iÅŸlemeden düşe kalka finali gördüm. Ancak kas kütlemi büyütmekte çok zorlandım. YaÄŸ yakımı gerçekten kolay, programın gereÄŸini ve beslenmeyi düzgün yapınca kendiliÄŸinden uçuyor o yaÄŸlar, sarkıklar… Ancak o kasları belirgin hale getirmek gerçekten zor. Acı, hatta daha fazla acı çekmek lazım. 2. turu da kazasız belasız bitirip final yaptım. Ancak son zamanlarda çok da cazip gelmemeye baÅŸlamıştı program. Bi yenilik lazımdı, karar aldım ve 3. tura baÅŸlamadan önce...

Devamını Oku