P90X-Türkiye’nin deÄŸerli paylaşımcılarından Gökhan, dün Whatsapp’tan bana 2 adet foto gönderdi…
Aslında konuştuğumuz konular çerçevesinde birbirleriyle (direkt) bir ilgileri yoktu. Amma velakin, bana bugünün yazısı için ciddi bir ilham kaynağı vermiş oldu :-) Yazının da başlığında biraz kendimiz sorup kendimiz cevaplamış olduk ama, sizin de görüşlerinizi merak etmekteyiz.
Görünen o ki, tüm o P90X’ler sırasındaki onca barfiks, meyvesini vermiÅŸ… Sadece sırtı “Öncesi & Sonrası” olarak kıyaslamak yönünden, öncesine ait kıyaslayabileceÄŸimiz bir sırt fotoÄŸrafı yok sanırım. Ki genellikle “öncesi”nde kimse durduk yere, “hanım, ÅŸu benim sırtımın bi fotosunu çekiversene” demez :-) Ama önden çekilen “öncesi” fotosundan, sanırız arkasını da az çok canlandırabiliriz.
Gönderilen diÄŸer kare ise, nasır tutmuÅŸ avuç içleriydi… Tabii ki böyle bir zorunluluÄŸunuz yok; barı daha doÄŸru tutarak, eldiven kullanarak vs. narin ellerinizi koruyabilirsiniz. Ama bu fotoÄŸraf karesini gönderirken benim tahminim, “tüh ellerim de nasır tuttu”dan ziyade, “gururu duyuyorum”du! Ben öyle sezdim :-)
O zaman biz yine de baÅŸlıktaki sorumuzu tekrarlayalım. Böyle güçlü, saÄŸlam ve de estetik bir sırta kavuÅŸmak için, ellerdeki nasıra deÄŸer mi? Bizce deÄŸer…



abii supperrsin yeminlee helal olsun azmine hayranım sende efsane olacaksın :D
Saol ıbrahim tskler.arkadaş geçen elimin içindeki nasirlari gordu bu ne oğlum dedi inşaattami çalışıyorsun dedi beni gulumsetti ,:)))
bakayım eer kayıtlarda varsa gönderim :D eskıden kalma kaldıki resmi görünce direk reaksiyon olarak avucumun içine bakdım:D sırtın emekleri nasırlardan belli oluyor bravo başarılar
Bu arada sırt resmi öncesi olarak var bula bilirsem yollarim :)
Doğru sezmişsin hocamm Saol yazı. Icin valla aklimdan geçiyordu bu. Gibi bir .yazı.yazmak saoll varol. Aykut hoca.
Ohaaa çok fena gözüküyor helal olsun , evde kas olmaz spor olmaz diyenlere kapak olur