60 / 90

Herkese Tekrar İyi Günler,

Hatırlarsanız 30 günlük sonuçlarımı daha önce 30/90 yazımda paylaÅŸmıştım. Zaman benim için su gibi geçti diyebilirim. 60/90 oldu yani :-) Azıcıcık kaldı… Bir yandan da içim burkulur gibi oluyor ya, program bitince ben ne yapacağım diye garip bir duygu iÅŸte :-P

Olumlu sonuçlar aldığımı görünce daha da hırsla yapıyorum ve bugün vücut analizi yaptırdım. Aslında 0-30-60 şeklinde hesaplatsaydım daha iyi olacaktı, değişimleri not eder, aralarındaki farkı da görmüş olurduk neyse sağlık olsun.

Artık yavaÅŸ yavaÅŸ kıyafetlerimi deÄŸiÅŸtirmeye baÅŸladım :-)  XXL yok artık hayatımda L ve M giyiniyorum. Pantolonlarda da aynı durum, çuval gibi gelen pantolonların devri sona erdi. Åžimdi giydiÄŸim kıyafetler de yakışmaya baÅŸladı, daha bir özgüven artışı oldu. Yani hayat çok güzel bir ÅŸekilde gidiyor…

Sağ olasın Tony, bizi P90X ile tanıştırdığın için ve sonsuz teşekkürler Aykut Hocam samimiyetiniz ve destekleriniz için.

90. gün sonuçlarını da sabırsızlıkla bekliyorum…

Muzaffer 60

6 Yorum

  1. 90-90 sonuçları yok mu?

    Reply
  2. TeÅŸekkürler yorumlarınız için. Çok kilo veriyorum acaba normal mi derken bi ölçüm yaptırim dedim ki oranlar beni memnun etti.75kg’de 7.2kg yaÄŸ var yani %9.7 gibi bi deger fena da deÄŸil herhalde. göbek bölgesi bayağı bi eridi ( Nurs lokman hekim’de yaptırdım bu arada ölçümleri) Vücudum biraz yavas tepki veriyor programa ama 60.gün içinde fena olmadıgını düşünüyorum.

    Reply
  3. Kardeşim tebrik ederim gayet güzel bir değişim olmuş, 63.gündeyim 90 bitsin yağ ölçümü yaptırmayı ben de düşünüyorum . Nerede yaptırdın sen bu işlemi ?

    Reply
  4. Merhaba Muzaffer,

    Ben de 60 gün sonuçlarını çok tebrik ederim. Sayfa formatı gereği, bana gönderdiğin yağ ölçüm sonuçlarını koyamadım ama çıkan 7,3 civarlarındaki yağ oranı çok iyi.

    Zaten sol taraftaki 1 ve 2 no’lu fotoÄŸraflara bakıldığından göbek bölgenden çok ciddi yaÄŸ kaybettiÄŸin görülüyor.

    90. gün sonuçlarını da bekliyoruz :-)

    Reply
  5. Başarılarının devamını dilerim 60 gün için çok iyi sonuçlar :)

    Reply
  6. Sonuçlar güzel tebrikler.Kıllarıda neyle aldığını söylersen sevinirim :)

    Reply

Yorum Paylaşınız