Yeni ve Çaylak :-)

Merhaba P90X Ailesi,

Bundan en az 6 ay  önce tanımıştım P90X’i… Ona gelinceye kadar kadar bir çok diyetler, bir çok haplar, bir çok spor salonlarına milyonlar belki de milyarlar harcadım. Taa ki P90X ile tanışıncaya kadar… Åžimdi daha önce yapmadığıma öyle piÅŸmanım ki, bunun suçluluk duygusu içimde bayağı var hala.

İlk baÅŸladığımda 1.5 ay devam etmiÅŸtim  ve gayet de güzel gidiyordu sonuçlar. Ama ailevi sorunlarımdan dolayı bırakmak zorunda kalmıştım. Sonra nette gezinirken P90X-TR sitesine de bir uÄŸrayım dedim, beni tekrar baÅŸlatacak motivasyon için. Ve iyiki de uÄŸramışım.  Paylaşılan videoları, yazıları ve Blog’ları tek tek takip ettim, neredeyse 1 ay boyunca hiç sıkılmadan baktım ve hala daha bakmaktayım. Ve sonra karar verdim, ben de baÅŸlamalıydım. Hemen eksik ekipmanlarımı da tamamladım ve kendime bir söz verdim. Bu sefer o 90 günü tamamlayıp o P90X Mezunu t-shirtünü giyeceÄŸim.

BaÅŸlayalı 3 gün oldu, ilk gün fotoÄŸrafımı çektim  ve 26.03.2014 tarihinde  ilk fotoÄŸrafımı, sonuncusu ile yan yana paylaÅŸmak için sabırsızlanıyorum. Veee P90X Ailesi olarak yardımlarınızı ve desteÄŸinizi bekliyorum. Åžimdiden teÅŸekkürler…

4 Yorum

  1. Dgru diyosunn mehmet ayakta wlkislmk lazim

    Reply
  2. Bence bu sitenin Sağlık Bakanlığı tarafından ödüllendirilmesi lazım. :)

    Reply
  3. tşk ederim ugur evet motivasyon kesinliklee sartt neden dersen :D dun yogada oyle bi sıkıldımki :D anlatamam yarıda bırakıp diger cdye gectim vee onu bitrdikten sonra icimde oyle bi sucluluk duygusu vardiki anlatamam neredeyse aglayacaktım icim sıkılı sıkıla ve korka korka aykut hocamı aradım vee herzamanki gibi dogru yolu gosterdi ve yardımındn dolayı cok tşk ederim :D

    Reply
  4. Merhaba Teoman zararin neresinden donersek kardır p90x i yapmak icin tamamlamak icin kesinlikle motivasyon sart ve oda bu sitede fazlasiyla var Aykut hoca nin verdgi cevaplardaki enerjisi yeter zaten:)) basarilar merakla bekliyoruz fotograflari

    Reply

Yorum Paylaşınız