Selam ArkadaÅŸlar, İlk 1 ayı sorunsuz bir ÅŸekilde bitirdim. Ancak tabi 1. ayın son 1 haftasında antrenman programının hafifletilmesi gerektiÄŸini görene kadar biraz zaman geçti ama olsun :-) Yarın P90X’in 2. ayına baÅŸlıyorum. Bakalım bu ay daha fazla ciddiye alıcam, fizikteki ilk halime göre deÄŸiÅŸimler ise kısaca belirtmem gerekirse omuz baÅŸlarımda ve göğüs ölçülerimde gözle görülür bir deÄŸiÅŸim oldu. Bunun dışında bacak kasları feci ÅŸekilleniyor :-) çok memnunum bu durumdan :-) Ama tabiki barfiksi koridora astığım için ufak bir sorunum var, o da ÅŸu her geçtiÄŸimde 4-5 min barfiks çekiyorum! Ama tabii ki ısınmadan çektiÄŸim için sol kolumda malesef bir çekme baÅŸladı :-( inÅŸallah yarına birÅŸeyim kalmaz çünkü direkt barfiks var… 1.ay için izlenimlerim; (yeni baÅŸlıyacak arkadaÅŸlara yardımcı olması amacıyla egzersizler hakkında kısa fikirlerim) Chest & Back – Programlar içindeki yeni baÅŸlayanlar için oldukça yükleyici bir program. Ama P90X’in tüm antrenmanlarının benim gördüğüm esprisi ÅŸu,...
1. Ay Bitti, 2. Ay Yarın BaÅŸlıyor…


