Yazar: erdemgul

Tamamen azimle spor yapmalısınız.Benim herzaman ki düşüncem budur.Yaparım sözcüğü en önemlisidir.

Güncel Yazıları: erdemgul

1. Ay Bitti, 2. Ay Yarın BaÅŸlıyor…

Selam ArkadaÅŸlar, İlk 1 ayı sorunsuz bir ÅŸekilde bitirdim. Ancak tabi 1. ayın son 1 haftasında antrenman programının hafifletilmesi gerektiÄŸini görene kadar biraz zaman geçti ama olsun :-) Yarın P90X’in 2. ayına baÅŸlıyorum. Bakalım bu ay daha fazla ciddiye alıcam, fizikteki ilk halime göre deÄŸiÅŸimler ise kısaca belirtmem gerekirse omuz baÅŸlarımda ve göğüs ölçülerimde gözle görülür bir deÄŸiÅŸim oldu. Bunun dışında bacak kasları feci ÅŸekilleniyor :-) çok memnunum bu durumdan :-) Ama tabiki barfiksi koridora astığım için ufak bir sorunum var, o da ÅŸu her geçtiÄŸimde 4-5 min barfiks çekiyorum! Ama tabii ki ısınmadan çektiÄŸim için sol kolumda malesef bir çekme baÅŸladı :-( inÅŸallah yarına birÅŸeyim kalmaz çünkü direkt barfiks var… 1.ay için izlenimlerim; (yeni baÅŸlıyacak arkadaÅŸlara yardımcı olması amacıyla egzersizler hakkında kısa fikirlerim) Chest & Back – Programlar içindeki yeni baÅŸlayanlar için oldukça yükleyici bir program. Ama P90X’in tüm antrenmanlarının benim gördüğüm esprisi ÅŸu,...

Devamını Oku

3 Yıl Body’den Sonra P90X Nedir ?

Öncelikle arkadaÅŸlar hepinize çok selam. Aykut Hoca ve P90X’le tanışmamın hikayesi gayet tesadüfe dayalı. Gene spordan geldiÄŸim bir gün artık dirseklerimde ve belimde oluÅŸan aÄŸrılardan epey sıkılmıştım. Bunların sebebi de yaptığım ağır squatlar ve arka kol hareketleriydi. Son dönemde zaten ufaktan irileÅŸmiÅŸtim, bir cılkı çıkmış ve sıkılmıştım.Derken bir kaç arkadaşım bana Crossfit tarzı antremanları önerdi. Bunları antrenman sonlarıma ekleyerek keyifli hale getiriyordum ve iÅŸte o antremanlardan sonra bir gece P90X araÅŸtırırken, sanırım saat gece 2’ydi ve Aykut Hoca’ya mail attım, yaklaşık yarım saate döndü bana ve sonuç olarak P90X maceram böyle baÅŸladı. Program DVD’leri elime ulaÅŸtı ve ben baÅŸladım, tabii ki neyi görmeden baÅŸladım? Aykut Hoca’nın bana göndermiÅŸ olduÄŸu antrenman programını görmeden :-) Bu durumda Tony Abi ne demiÅŸse o oldu ve ilk günüm barfikslerle baÅŸladı, gözüm epey korktu hatta bi ara kusar gibi oldum :-) Chest & Back’ti bu :-) antrenman başında yardımsız çekebildiÄŸim...

Devamını Oku