Atıştırmalıklar Üzerine Kısa Kısa…

Nedense bir soru maillerde o kadar sık geldi ki, artık konuyu buraya taşımaktan başka çaremiz kalmadı :-)

Hemen konuya girelim. ArkadaÅŸlar… Probis denilen bisküvi (pisküvit de denilebilir :-) bir sporcu protein yiyeceÄŸi deÄŸildir. Besin deÄŸerleri tablosunda protein’in yanında ne yazıyor olursa olsun, egzersizler için protein kaynağı olarak bu tip bir abur-cubur’a sarılmak faydadan çok tabii ki zarar getirecektir.

Besin deÄŸerleri tablosunda Cola Zero da aslında çok masumdur… ama onun yerine daha eski dostunuz “Su”yu öneririz, evet bildiÄŸiniz su… Kalorisi gerçekten “sıfır” olan tek besin!

O zaman yeri gelmiÅŸken söyleyelim; Red Bull da bir sporcu içeceÄŸi deÄŸildir. Powerade deseniz belki… ama Milli Takım sponsoru olsa bile fosforlu mavi renkteki izotonik içeceÄŸin doÄŸallığı ve sporcu-dostluÄŸu da tartışılır!

Bu yazıyı yazmamızdaki sebep kesinlikle herhangi bir markayı kötülemek deÄŸil ancak tam anlamıyla “kaÅŸ yapayım derken göz çıkarmanızı” önlemek… P90X gibi çok çok iyi dizayn edilmiÅŸ bir programda zaten yaÄŸ oranını ciddi ÅŸekilde düşürmemek ve bir süre sonra 6-pack’lere merhaba dememek, yapmaktan daha zor! Sadece doÄŸru seçimleri yapın ve yanılmayın…

2 Yorum

  1. Kesinlikle katılıyorum hocam.Talep oranını artırmak ve halkın sağlığıyla oynamak adına (bilerek yapıldığını düşünüyorum) yalan yanlış değişimlerle, çeşitli süsleme ve isim değişikliğiyle ürünleri cazip hale getirenleri kınıyorum.

    Reply
  2. Çok çok çoooooooooooook doğru! :-)

    Reply

Yorum Paylaşınız